loading...
گالری عکس بازیگران ایرانی
آخرین ارسال های انجمن
عنوان پاسخ بازدید توسط
تست انجمن 0 279 rojpix
روژپیکس بازدید : 149 سه شنبه 29 شهریور 1390 نظرات (0)
رفتم بچه خواهرمو از مهدکودک بیارم،
مربیه میگه: بچه رو میبریدش؟
گفتم پَ نه پَ همینجا میخورمش


رفیقم شمارمو می خواست, گفتم: یادداشت کن 0932
گفت : تالیا داری؟
گفتم پَ نه پَ همراه اول شماره خالی نداشت بهم تو تالیا خط داد

************************************************************

رفتیم غار علیصدر. به رفیقم خفاش نشون دادم .
میگه وای خفاشه!
گفتم پَ نه پَ بتمن بود. اجاره خونه گرونه اینجا سکونت دارن فعلا!!!

************************************************************

به یارو راننده میگم..آقا اگه میشه یكم سریعتر..الان هواپیما میپره...
میگه..به سلامتی مسافرین؟....
گفتم پَ نه پَ فندك هواپیما دیشب دستم جامونده....میرم بدم به رانندش

************************************************************

رفتم بالای برج میخواستم خودمو بندازم پایین
یارو میگه میخوای خودکشی کنی؟
گفتم پَ نه پَ اومدم ببینم سرعت صفر تا صدم از این بالا تا پایین چقدر میشه، بجای پروژه بدم دانشگاه

************************************************************

رفتم سم بخرم واسه سوسك
یارو میگه میخواین سریع بمیره؟!
گفتم پَ نه پَ میخوام شكنجش كنم ازش اعتراف بگیرم!!!

************************************************************

به اپراتور اداره میگم لطفا شماره فلانی رو برام بگیر .
میگه گرفتم وصل کنم؟
گفتم پَ نه پَ فوت کن , قطع کن

************************************************************

زنگ زدم 115،
میگه آمبولانس میخواین قربان؟
گفتم پَ نه پَ یه پلیس 110 میخوام, بقیش هم آدامس بدین!

************************************************************

یارو اومده می‌بینه همكارم توی اتاق نیست
باز می‌پرسه خانم فلانی نیست؟پَـــ
گفتم پَ نه پَ هستن. افتادن پشت اون كمد. با خط‌كش بزن دربیا.

************************************************************

حواسم نبود با صورت رفتم تو در
میگه ندیدیش؟
گفتم پَ نه پَ من داركوبم می خوام با منقار یه سوراخ برا خودم باز كنم برم تو

************************************************************

زنگ زدم میگم مامان بیا منو گرفتن...
میگه خاک تو سرم, گشت ارشاد؟
گفتم پَ نه پَ مرکز نخبگان ایران

************************************************************

سوار تاکسیم میگم آقا نگه دارید
میگه پیاده میشی؟
گفتم پَ نه پَ میخوام باد لاستیکا رو چک کنم...!!

************************************************************

طوطی گرفتم
فامیلمون اومده میگه طوطیه؟
گفتم پَ نه پَ یا کریمه یه کم با فتوشاپ تغییرش دادم

************************************************************

داشتم تلویزیون میدیدم
بعد مادر بزرگم اومده کانال رو عوض کرده بعدش به من میگه داشتی میدیدی؟؟؟!!!
گفتم پَ نه پَ داشتم گرمش میکردم تا شما بیای ببینی!!!!!

************************************************************

به استاد میگم لطفا كمكم كنید دارم مشروط میشم
میگه نمره میخوای
گفتم پَ نه پَ نظر شما رو در مورد مقدار و جنس خاكی كه باید بریزم تو سرم میخوام
!
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
عکس بازیگران، عکس بازیگران ایرانی، عکس بازیگران زن ایرانی، عکس بازیگران مرد ایرانی، عکس جدید بازیگران زن ایرانی، عکس های جدید بازیگران ایران، عکسهای زیبا
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 1
  • کل نظرات : 3
  • افراد آنلاین : 130
  • تعداد اعضا : 13
  • آی پی امروز : 332
  • آی پی دیروز : 94
  • بازدید امروز : 796
  • باردید دیروز : 164
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 796
  • بازدید ماه : 796
  • بازدید سال : 22,499
  • بازدید کلی : 833,213
  • کدهای اختصاصی